sBiznes

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
rambase erp 2021 sBiznes to Innowacyjny, przejrzysty, intuicyjny oraz prosty w obsłudze system ERP, zawierający elementy niezbędne do wspomagania pracy, obsługi, zarządzania, nadzoru i kontroli tego co dzieje się w Twojej firmie.

Intuicyjny, czytelny i prosty:
dzięki przemyślanemu interfejsowi oraz modułowej budowie. Funkcjonalny i zintegrowany:
dzięki doświadczonemu zespołowi projektantów oraz ciągłemu rozwojowi.

Nowoczesny i szybki:
dzięki wydajnej, bezpiecznej i niezawodnej bazie danych Microsoft SQL oraz zastosowaniu najnowszych technologii .NET

Niezawodny i bezpieczny:
dzięki fachowemu wsparciu, pomocy zdalnej oraz sieci partnerów w całym kraju.
 

 

sbiznes handel i uslugi sbiznes ksiegowosc sbiznes finanse
HANDEL I USŁUGI  KSIĘGOWOŚĆ  FINANSE
     
sbiznes personel sbiznes e dokumenty sbiznes majatek
 PERSONEL  e-DOKUMENTY  MAJĄTEK
     
sbiznes kontakty sbiznes produkcja  sbiznes logo
 KONTAKTY  PRODUKCJA  


Odwiedź nasze strony: www.sbiznes.pl  www.sbiznes-erp.pl www.sbizneserp.pl www.sbiznes.com.pl

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
rambase erp 2021Handel i Usługi
sprzedaż, zakupy, magazyn, zamówienia, transakcje, sklep www
 
Sprzedaż - Dokumenty sprzedaży, faktury i paragony
Moduł umożliwia generowanie wszelkich dokumentów sprzedaży wraz z raportowaniem wyników. W prosty sposób można utworzyć również faktury walutowe, obcojęzyczne, korekty, duplikaty i inne nie- zbędne dokumenty. Wykorzystanie technologii „Przeciągnij i Upuść” pozwala w łatwy sposób przenosić pozycje pomiędzy wybranymi doku- mentami. Można m.in. stworzyć fakturę z wybranych paragonów. Przy generowaniu dokumentu sprzedaży jest do dyspozycji kalkulator pomocny przy wyliczaniu marży lub zysku dla danej pozycji.

Zakupy - Dokumenty zakupu, towary i koszty
Podobnie jak dokumenty sprzedaży tworzone są faktury zakupowe, w tym również w walutach obcych. W parametrach określane są maski i powią- zania pomiędzy dokumentami. Można automatycznie wygenerować fakturę np. z zamówień do dostawców. Funkcjonalność systemu pozwala na pełne rozliczanie towarów złożonych (funkcjonalność ta może być przy- datna przy rozliczaniu produkcji), jak i na przypisanie każdego dokumentu zakupu do Rejestru Sekretariatu (pisma przychodzące).

Magazyny - Dokumenty magazynowe, przychody i rozchody
Dokumenty mogą być generowane automatycznie lub ręcznie w powią- zaniu z innymi dokumentami. Można definiować dowolny rodzaj doku- mentów magazynowych dla jednego lub wielu magazynów. Dokumenty magazynowe automatycznie aktualizują stany towarów, wyrobów lub ma- teriałów. Partie towarów na magazynach tworzone są na podstawie ceny zakupu, a obsługa magazynu odbywa się metodą FIFO. W prosty sposób można wykonać inwentaryzację stanów na magazynach.
 
Zamówienia - Obsługa zamówień i ofert
Obszar funkcjonalny przeznaczony do tworzenia zamówień. Wspiera procesy związane z generowaniem zamówień zarówno dla odbiorców jak i dostawców. Możliwa jest weryfikacja dostępności towarów dla danego zamówienia oraz można wstępnie rezerwować towary pod realizację zamówienia. Funkcjo- nalność systemu pozwala na zdefiniowanie typów dokumentów zamówień, określenia rodzaju dokumentu, ustalenia maski do dokumentów, określenie czy wymagana jest rezerwacja oraz przypisywanie wcześniej zdefiniowanych wydruków. System umożliwia eksportowanie dokumentów do pliku różnych formatów np.: PDF, Word, Excel, TXT, HTML. Na podstawie zamówienia istnieje także możliwość generowania dokumentów magazynowych na potrzeby ma- teriałowe.

Ofertowanie to często kluczowy etap w procesie sprzedaży. Ta część systemu pozwala na tworzenie ofert dla odbiorców. Program sBiznes w pełni wspiera ten etap przez możliwość przygotowania oferty z możliwością dokładnego opisania specyfiki oferowanego asortymentu. Istnieje możliwość określenia zysku dla pozycji z oferty.

Transakcje - Rezerwacje, rachunki otwarte
Moduł Transakcje służy do zarządzania obiektami zamkniętymi takimi jak: obiekty sportowe, bary czy restauracje. Oferuje wiele konfigurowalnych funkcji, co przekłada się na dostosowanie do indywidualnych potrzeb. Zapewnia kom- pleksowe rozwiązania związane z całym procesem obsługi transakcji począw- szy od wyboru taryf wejściowych, wyboru szafek, kontroli obłożenia miejsc na danym obiekcie, a skończywszy na obsłudze wyjścia z rozliczeniem transak- cji. Moduł oferuję również obsługę kart klientów jak i zarządzanie zmianami pracowników, a także rozliczaniem ich czasu pracy. System współpracuje z dru- karkami fiskalnymi, wagami i czytnikami kreskowymi. Do każdej z wymienio- nej funkcjonalności możemy stosować raporty wydruków czy zestawienia.

Sklep www - Współpraca ze sklepem internetowym
Moduł Sklep zapewnia współpracę ze sklepem internetowym. Jako podstawo- wa platforma wykorzystywana jest platforma Shoper®. Funkcjonalność zapew- nia wymianę danych w zakresie wystawiania wskazanych towarów na sprzedaż oraz pobierania ewentualnych zamówień. Istnieje możliwość dostosowania współpracy z innymi popularnymi sklepami internetowymi.
 


Odwiedź nasze strony: www.sbiznes.pl  www.sbiznes-erp.pl www.sbizneserp.pl www.sbiznes.com.pl

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
sBIZNESFinanse
kasa, bank, rozliczenia, przelewy, rozrachunki, wielowalutowość, split payment
 

Kasa i bank - Raporty kasowe i bankowe, waluty
Moduł pozwala rejestrować operacje gotówkowe i bezgotówkowe. System obsługuje operacje gotówkowe (obsługa kasy) jak i bankowe (obsługa wyciągów bankowych), a także oferuje możliwość generowania wszystkich niezbędnych wydruków (KP, KW, Raport Kasowy czy Raport Bankowy). Można zdefiniować i obsługiwać dowolną liczbę kas i banków. Podczas reje- strowania dokumentów płatności możliwe jest ich późniejsze rozliczenie z należnościami lub zobowiązaniami oraz zadekretowanie na kontach księ- gowych.


Finanse-Księgowość - Rozrachunki
Funkcjonalność systemu pozwala na prowadzenie rozrachunków z kontra- hentami, porównanie transakcji, definiowanie wielu planów kont czy two- rzenie raportów finansowych.

 


Odwiedź nasze strony: www.sbiznes.pl  www.sbiznes-erp.pl www.sbizneserp.pl www.sbiznes.com.pl

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
sBIZNESKsięgowość
księga handlowa, księga przychodów i rozchodów, ryczałt ewidencjonowany
 
Księgowość - KPiR, ryczałt, ewidencje, deklaracje, podatki
Obszar Księgowość w systemie ma na celu ewidencjonowanie zakupów i sprzedaży VAT, a także dla mniejszych firm prowadzenie Księgi Przy- chodów i Rozchodów oraz obsługę Ryczałtu od przychodów ewidencjo- nowanych. W tym obszarze możemy także generować deklaracje VAT (VAT-7, VAT-7K, VAT-27, VAT-UE, VAT-EUk) oraz wysyłać w formie elektronicz- nej z wykorzystaniem podpisów cyfrowych. Dostępna obsługa rozliczania składek ZUS, informuje o naliczeniach związanych z podatkiem dochodo- wym oraz generuje miesięczne rozliczenie podatku dochodowego. System automatycznie generuje e-deklaracje oraz zapewnia pełną obsługę JPK.

Finanse-Księgowość - Księga handlowa, dowody księgowe
Obszar ten stanowi doskonałe narzędzie do zarządzania finansami. Każdy zdefiniowany zapis księgowy można wprowadzać, a następnie przeglądać i sortować według dowolnych kryteriów. System oferuje również wgląd do wartości zapisów na poszczególnych kontach z opcją przeglądania czy raportowania. Poza podstawowymi raportami finansowymi (Rachunek Zysków i Strat, Bilans) można zdefiniować i utworzyć dowolny raport wg. określonych kryteriów. Funkcjonalność obszaru umożliwia definiowanie dekretów, które pozwalają na automatyczne tworzenie zapisów księgowych ze wskazanych obszarów.
 


Odwiedź nasze strony: www.sbiznes.pl  www.sbiznes-erp.pl www.sbizneserp.pl www.sbiznes.com.pl

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
sBIZNESPersonel
kadry, płace, ewidencja czasu pracy, ZUS, PPK, RODO
 
Personel - Kadry, Płace, Ewidencja Czasu Pracy, ZUS, e-deklaracje
Moduł Personel ułatwia prowadzenie ewidencji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń dla różnych sposobów wynagradzania (umowa o pracę, umowa o dzieło czy też umowa zlecenia), rozliczanie składek na ubez- pieczenia społeczne i zdrowotne oraz prowadzenie rozliczeń z US i ZUS. PERSONEL posiada funkcje przeznaczone do gromadzenia i zarządza- nia bazą danych osobowych. Zgromadzone dane mogą być używane przez inne obszary systemu. Moduł posiada domyślny predefiniowany zestaw danych kadrowych, które mogą być uzupełniane przez użytkow- ników w zależności od potrzeb firmy. Wbudowane funkcjonalności uła- twiają tworzenie i zarządzanie listami płac. Integrują w sobie również funkcje do przygotowywania przelewów, dekretowania listy płac dla potrzeb księgowości, przygotowywania dokumentów i prowadzenia rozliczeń z ZUS i e-Administracją.

 


Odwiedź nasze strony: www.sbiznes.pl  www.sbiznes-erp.pl www.sbizneserp.pl www.sbiznes.com.pl