RAPORT ERP 2024 Stanowi szczegółową analizę pięćdziesięciu siedmiu dostępnych na polskim rynku systemów ERP, wykonaną w oparciu o ponad 565 funkcjonalności istotnych z punktu widzenia firmy działającej w Polsce. Zawarte informacje - zweryfikowane przez autora - stanowią cenne narzędzie w procesie wyboru pakietu ERP.
Zapraszamy do pobrania bezpłatnego egzemplarza.
RAPORT ERP 2024 Stanowi szczegółową analizę pięćdziesięciu siedmiu dostępnych na polskim rynku systemów ERP, wykonaną w oparciu o ponad 565 funkcjonalności istotnych z punktu widzenia firmy działającej w Polsce. Zawarte informacje - zweryfikowane przez autora - stanowią cenne narzędzie w procesie wyboru pakietu ERP.
sBiznes to Innowacyjny, przejrzysty, intuicyjny oraz prosty w obsłudze system ERP, zawierający elementy niezbędne do wspomagania pracy, obsługi, zarządzania, nadzoru i kontroli tego co dzieje się w Twojej firmie.
Intuicyjny, czytelny i prosty: dzięki przemyślanemu interfejsowi oraz modułowej budowie. Funkcjonalny i zintegrowany: dzięki doświadczonemu zespołowi projektantów oraz ciągłemu rozwojowi.
Nowoczesny i szybki: dzięki wydajnej, bezpiecznej i niezawodnej bazie danych Microsoft SQL oraz zastosowaniu najnowszych technologii .NET
Niezawodny i bezpieczny: dzięki fachowemu wsparciu, pomocy zdalnej oraz sieci partnerów w całym kraju.
Handel i Usługi sprzedaż, zakupy, magazyn, zamówienia, transakcje, sklep www
Sprzedaż - Dokumenty sprzedaży, faktury i paragony Moduł umożliwia generowanie wszelkich dokumentów sprzedaży wraz z raportowaniem wyników. W prosty sposób można utworzyć również faktury walutowe, obcojęzyczne, korekty, duplikaty i inne nie- zbędne dokumenty. Wykorzystanie technologii „Przeciągnij i Upuść” pozwala w łatwy sposób przenosić pozycje pomiędzy wybranymi doku- mentami. Można m.in. stworzyć fakturę z wybranych paragonów. Przy generowaniu dokumentu sprzedaży jest do dyspozycji kalkulator pomocny przy wyliczaniu marży lub zysku dla danej pozycji.
Zakupy - Dokumenty zakupu, towary i koszty Podobnie jak dokumenty sprzedaży tworzone są faktury zakupowe, w tym również w walutach obcych. W parametrach określane są maski i powią- zania pomiędzy dokumentami. Można automatycznie wygenerować fakturę np. z zamówień do dostawców. Funkcjonalność systemu pozwala na pełne rozliczanie towarów złożonych (funkcjonalność ta może być przy- datna przy rozliczaniu produkcji), jak i na przypisanie każdego dokumentu zakupu do Rejestru Sekretariatu (pisma przychodzące).
Magazyny - Dokumenty magazynowe, przychody i rozchody Dokumenty mogą być generowane automatycznie lub ręcznie w powią- zaniu z innymi dokumentami. Można definiować dowolny rodzaj doku- mentów magazynowych dla jednego lub wielu magazynów. Dokumenty magazynowe automatycznie aktualizują stany towarów, wyrobów lub ma- teriałów. Partie towarów na magazynach tworzone są na podstawie ceny zakupu, a obsługa magazynu odbywa się metodą FIFO. W prosty sposób można wykonać inwentaryzację stanów na magazynach.
Zamówienia - Obsługa zamówień i ofert Obszar funkcjonalny przeznaczony do tworzenia zamówień. Wspiera procesy związane z generowaniem zamówień zarówno dla odbiorców jak i dostawców. Możliwa jest weryfikacja dostępności towarów dla danego zamówienia oraz można wstępnie rezerwować towary pod realizację zamówienia. Funkcjo- nalność systemu pozwala na zdefiniowanie typów dokumentów zamówień, określenia rodzaju dokumentu, ustalenia maski do dokumentów, określenie czy wymagana jest rezerwacja oraz przypisywanie wcześniej zdefiniowanych wydruków. System umożliwia eksportowanie dokumentów do pliku różnych formatów np.: PDF, Word, Excel, TXT, HTML. Na podstawie zamówienia istnieje także możliwość generowania dokumentów magazynowych na potrzeby ma- teriałowe.
Ofertowanie to często kluczowy etap w procesie sprzedaży. Ta część systemu pozwala na tworzenie ofert dla odbiorców. Program sBiznes w pełni wspiera ten etap przez możliwość przygotowania oferty z możliwością dokładnego opisania specyfiki oferowanego asortymentu. Istnieje możliwość określenia zysku dla pozycji z oferty.
Transakcje - Rezerwacje, rachunki otwarte Moduł Transakcje służy do zarządzania obiektami zamkniętymi takimi jak: obiekty sportowe, bary czy restauracje. Oferuje wiele konfigurowalnych funkcji, co przekłada się na dostosowanie do indywidualnych potrzeb. Zapewnia kom- pleksowe rozwiązania związane z całym procesem obsługi transakcji począw- szy od wyboru taryf wejściowych, wyboru szafek, kontroli obłożenia miejsc na danym obiekcie, a skończywszy na obsłudze wyjścia z rozliczeniem transak- cji. Moduł oferuję również obsługę kart klientów jak i zarządzanie zmianami pracowników, a także rozliczaniem ich czasu pracy. System współpracuje z dru- karkami fiskalnymi, wagami i czytnikami kreskowymi. Do każdej z wymienio- nej funkcjonalności możemy stosować raporty wydruków czy zestawienia.
Sklep www - Współpraca ze sklepem internetowym Moduł Sklep zapewnia współpracę ze sklepem internetowym. Jako podstawo- wa platforma wykorzystywana jest platforma Shoper®. Funkcjonalność zapew- nia wymianę danych w zakresie wystawiania wskazanych towarów na sprzedaż oraz pobierania ewentualnych zamówień. Istnieje możliwość dostosowania współpracy z innymi popularnymi sklepami internetowymi.
Finanse kasa, bank, rozliczenia, przelewy, rozrachunki, wielowalutowość, split payment
Kasa i bank - Raporty kasowe i bankowe, waluty Moduł pozwala rejestrować operacje gotówkowe i bezgotówkowe. System obsługuje operacje gotówkowe (obsługa kasy) jak i bankowe (obsługa wyciągów bankowych), a także oferuje możliwość generowania wszystkich niezbędnych wydruków (KP, KW, Raport Kasowy czy Raport Bankowy). Można zdefiniować i obsługiwać dowolną liczbę kas i banków. Podczas reje- strowania dokumentów płatności możliwe jest ich późniejsze rozliczenie z należnościami lub zobowiązaniami oraz zadekretowanie na kontach księ- gowych.
Finanse-Księgowość - Rozrachunki Funkcjonalność systemu pozwala na prowadzenie rozrachunków z kontra- hentami, porównanie transakcji, definiowanie wielu planów kont czy two- rzenie raportów finansowych.
Księgowość księga handlowa, księga przychodów i rozchodów, ryczałt ewidencjonowany
Księgowość - KPiR, ryczałt, ewidencje, deklaracje, podatki Obszar Księgowość w systemie ma na celu ewidencjonowanie zakupów i sprzedaży VAT, a także dla mniejszych firm prowadzenie Księgi Przy- chodów i Rozchodów oraz obsługę Ryczałtu od przychodów ewidencjo- nowanych. W tym obszarze możemy także generować deklaracje VAT (VAT-7, VAT-7K, VAT-27, VAT-UE, VAT-EUk) oraz wysyłać w formie elektronicz- nej z wykorzystaniem podpisów cyfrowych. Dostępna obsługa rozliczania składek ZUS, informuje o naliczeniach związanych z podatkiem dochodo- wym oraz generuje miesięczne rozliczenie podatku dochodowego. System automatycznie generuje e-deklaracje oraz zapewnia pełną obsługę JPK.
Finanse-Księgowość - Księga handlowa, dowody księgowe Obszar ten stanowi doskonałe narzędzie do zarządzania finansami. Każdy zdefiniowany zapis księgowy można wprowadzać, a następnie przeglądać i sortować według dowolnych kryteriów. System oferuje również wgląd do wartości zapisów na poszczególnych kontach z opcją przeglądania czy raportowania. Poza podstawowymi raportami finansowymi (Rachunek Zysków i Strat, Bilans) można zdefiniować i utworzyć dowolny raport wg. określonych kryteriów. Funkcjonalność obszaru umożliwia definiowanie dekretów, które pozwalają na automatyczne tworzenie zapisów księgowych ze wskazanych obszarów.
Personel kadry, płace, ewidencja czasu pracy, ZUS, PPK, RODO
Personel - Kadry, Płace, Ewidencja Czasu Pracy, ZUS, e-deklaracje Moduł Personel ułatwia prowadzenie ewidencji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń dla różnych sposobów wynagradzania (umowa o pracę, umowa o dzieło czy też umowa zlecenia), rozliczanie składek na ubez- pieczenia społeczne i zdrowotne oraz prowadzenie rozliczeń z US i ZUS. PERSONEL posiada funkcje przeznaczone do gromadzenia i zarządza- nia bazą danych osobowych. Zgromadzone dane mogą być używane przez inne obszary systemu. Moduł posiada domyślny predefiniowany zestaw danych kadrowych, które mogą być uzupełniane przez użytkow- ników w zależności od potrzeb firmy. Wbudowane funkcjonalności uła- twiają tworzenie i zarządzanie listami płac. Integrują w sobie również funkcje do przygotowywania przelewów, dekretowania listy płac dla potrzeb księgowości, przygotowywania dokumentów i prowadzenia rozliczeń z ZUS i e-Administracją.
W celu podniesienia jakości strony internetowej raportu ERP prowadzonej przez ERP-view.pl Patrycjusz Jaworski oraz dla wygody korzystania z niej, stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza, że wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystywanie. Więcej informacji znajduje się na stronie Polityka Prywatnosci