Dynamics 365 Business Central w centrum rozwiązań biznesowych
System stanowi główny element świata narzędzi biznesowych stworzonych przez Microsoft, które rewolucjonizują zarządzanie biznesem dzięki wykorzystaniu nowych technologii - na czele ze sztuczną inteligencją, chmurą obliczeniową i zaawansowaną analityką.
Ścisła integracja systemu z tymi rozwiązaniami pozwala firmom na pełne korzystanie z potencjału technologicznego. To integracja nie tylko danych, ale również ludzi i procesów, która umożliwia:
- zbieranie danych i ich przetwarzanie oraz dostarczanie do użytkowników w czasie rzeczywistym,
- wsparcie pracy dzięki funkcjonalnościom dostosowanym do procesów danej organizacji,
- płynniejszą komunikację.
Wraz z systemem możesz korzystać z integracji z:
Microsoft 365
Zestaw znanych narzędzi biurowych, takich jak Outlook, Excel czy MS Teams, które dzięki współpracy zapewnią Ci nową jakość pracy.
Power Platform
Rozwiązania niskokodowe oferujące funkcjonalności, z którymi możesz m.in. tworzyć własne aplikacje, strony internetowe, indywidualnych asystentów AI, analizować dane na wysokim poziomie zaawansowania oraz zautomatyzować przepływy pracy.
Innowacyjnymi usługami
Takimi jak Microsoft Azure, Dataverse czy MS Copilot (AI).
Microsoft AppSource
Platforma gromadząca w jednym miejscu tysiące usług oraz aplikacji tworzonych przez partnerów Microsoft z całego świata. Dzięki nim zwiększysz standardowe możliwości systemu, dostosowując je jeszcze bardziej do swoich indywidualnych procesów.
Microsoft Copilot, czyli sztuczna inteligencja w systemie ERP
Użytkownicy Dynamics 365 Business Central on-line mogą korzystać ze wsparcia inteligentnego asystenta AI. Zadaniem Microsoft Copilot jest poprawa kreatywności, produktywności oraz zautomatyzowanie wszelkich powtarzalnych czynności. Takie zastosowanie sztucznej inteligencji oferowane jest każdemu obszarowi działalności organizacji, na każdym szczeblu.
Co zyskujesz z Microsoft Copilot?
- Natychmiastowy dostęp do szeroko zakrojonej analityki
- Możliwość pozyskiwania odpowiedzi na pytania zadane w języku naturalnym
- Redukcję czasu poświęcanego dotychczas na powtarzające się czynności
- Redukcję błędów ludzkich
- Wzrost jakości obsługi klienta
- Usprawnioną nawigację po systemie
- Wsparcie w zakresie on-boardingu nowych pracowników