CPM

Szukaj terminów ze słownika
Zaczyna się od Zawiera Dokładne wyrażenieBrzmi jak
Zwrot Definicja
CPM

CPM (Corporate Performance Management) zarządzanie efektywnością przedsiębiorstwa jest to zespół koncepcji zarządzania, mierników oraz technologii informatycznych umożliwiający definiowanie, monitorowanie i optymalizację realizacji celów osobistych i departamentu w powiązaniu ze strategią całej organizacji. Jest to poszerzenie BI (Business Inteligence) o którąś z koncepcji zarządzania np. BSC (Balanced Scorecard), VBM (Value Based Management lub six sigma. Pozwalają one na stosowanie zaawansowanych technik planowania, konsolidacji wyników i sprawozdawczości. CPM pozwala na lepsze przygotowanie decyzji strategicznych. Zwykle obsługiwane są następujące funkcje:

  • Budżetowanie, planowanie, prognozowanie
  • Modelowanie i optymalizacja zyskowności
  • Definiowanie i zarządzanie kartami wyników
  • Konsolidacja finansowa
  • Sprawozdawczość finansowa, podatkowa i statystyczna
Odsłony: 2047
PARTNERZY:
              BPSCRAMBASE deveho consulting

PARTNERZY TECHNOLOGICZNI:

 

                CFI SYSTEMY INFORMATYCZNE ipcc   SYGNITY    ASSECO BUSINESS SOLUTIONS    SIMPLE      DIGITLAND