CRM (Zarządzanie relacjami z klientami)

Szukaj terminów ze słownika
Zaczyna się od Zawiera Dokładne wyrażenieBrzmi jak
Zwrot Definicja
CRM (Zarządzanie relacjami z klientami)
CRM zarządzanie relacjami z klientami (customer relationship management) pozwala na obsługę całokształtu współpracy z klientami I wspieranie decyzji w tym zakresie. Jest szczególnie istotna w przypadku współpracy z wieloma klientami przez wielu zmieniających się handlowców pozwalając na nadzorowanie pracy nad klientem nowym oraz śledzenie współpracy z klientami uzyskanymi uprzednio. Może to być niezależny system lub nakładka na pakiet typu ERP. Oprogramowanie CRM może pracować z własną bazą danych i może być udostępniony dostęp przez witrynę internetową. Zwykle obejmuje: zarządzanie finansami, obsługę cenników i katalogów, nadzorowanie płatności itp.
Odsłony: 5347
PARTNERZY:
              BPSCRAMBASE deveho consulting

PARTNERZY TECHNOLOGICZNI:

 

                CFI SYSTEMY INFORMATYCZNE ipcc   SYGNITY    ASSECO BUSINESS SOLUTIONS    SIMPLE      DIGITLAND